....thnxs mira......

  
thnxs dik mira...



...arie nie kat sekolah cam biase jew lah...cume semenjak 2 menjak nie aku terasa jauh lak ngan die...sebab lama dah x borak...k lah abaikan jew lah hal diew tu...buang  mase jew nak cer......k2...aku hari nie terkejut sebab adew sorang budak kecik nie...huhuhu...tibe2 datang kelaz aku bagi aku something....aku fikir kan pe bendew nyew....rupe-rupenye adiah hari jadi aku....aku terkejut lah sebab hari jadi aku dah lame lepas pun....huhuhu... pew2 pun aku terharu die bagi aku hadiah....sebab aku baru jew kenal ngn die tahun niew....korang nak taw x sape dak kecik yang aku cakap bagi hadiah kat aku tu???? mira izati memerangkap adik kawan aku....pew2 pun thnxs yew mira.....kak ros terharu giler lah...cyunk mira.... huhuhu....

No comments:

Post a Comment