sebulan???

assalamualaikum.....fisrtly, aku nak mntak maaf sangat kat korang sebab dah lame tak update blog.....almaklum lah spm tahun nie....sedangkan fb pun jarang-jarang aku bukak...nie pulak blog......aku taw kawan2 aku ramai yg tnye bile aku nak update blog....so disebabkan permintaan ramai and disebab kan bnyak bende aku nak story so aku kuat kan lah semangat aku untuk update blog yg dah bersawang nie...huhuhu....taw tak nape aku letak title aku 'sebulan'???sebab dah sebulan aku tak update blog ...huhuhu...



THANKS KORANG
 


thnxs !!!

Firstly, aku nak ucap kan ribuan terima kasih kat sape2 yang dah wish ary jadi aku..... and thnxs sangat kat geng2 aku yg dah bagi hadiah kat aku......insyaallah aku akan ingat hadiah korang tu sampai bile2
....ceewaaahh....huhuhuhu.....yg paling terharu sekali geng2 aku pain, diba, shasha, tikah, and qilla wat surprise party wat aku.....huhuhu....cyang sangat kat korang....balik jew kene marah ngan mak aku sebab bju sekolah habis kene tepung and cake diorang baling kan kat aku...huhuhu....pew2 pun thanxs taw sangat... thnxs jugak kat capital I aku sebab dah bagi bear cute kat aku....siap sruh letak name lagi bear tu.... zaq-e... huhuhu....so sweet...thnxs yew capital I.....aku mule-mule tu sedih gak sebab die macam wat2 lupe jew hari jadi aku....aku fikir die lupe....tapi happy bile kat sekolah die bagi bear tu...rupe-rupenye wat2 lupew jew.... ciss...tertipu gua...huhuhu....



SAHABAT

dah lah korang jngan lah gaduh-gaduh lagi... aku tak suke lah kawan-kawan aku saling bermasam muke dalam satu kelas lak tu....aku cayang semua.....sebenarnye hal kawan-kawan aku gaduh asal nye punce nyew kecik jew...salah faham jew kot....tapi kawan aku si 'S' nie ade terase ngn kawan aku......sebab die cer kat aku die just nak gurau jew....lepas tu diorang macam marah lak kat die...so die cakap wat pe adew kwan kalau tak leh gurau.....aku dah try pujuk si S nie elok-elok....aku dah explain dah kat die yg diorang nie  tak mrarh pun kat die...ermmm..tapi entah lah aku tngok si S  tu teruk gilew lah ngajuk....sampai kan dah masuk 2 minggu tak nak tegur si A, si P and si T...aku tak taw nak wat cam ne lagi nak memulih kan hubungan diorang balik....mule-mule tu aku terasa gak sebab si S nie pun tak nak langsung cakap ngan aku....aku dah mule tak sedap hati...sebab aku nie jenis yang tak leh gaduh lame-lame ngn kawan-kawan aku....kalau x dapat borak ngn salah seorang kawan-kwan aku mesti aku rase macam kehilangan sesuatu....tapi nasib baik die dah ok nak cakap ngan aku balik.....YA Allah tolong lah lembut kan hati si S tu untuk baik balik ngan diorang semua...aku serba salah lak sebab semua kawan-kawan aku.....aku lak yg pening...kejap ikut diorang...kejap ikut si S... . aku berdoa sangat supaya kitorang akan kembali seperti dahulu kembali...amin....



ERMM...

wei budak kenapa kau selesema teruk tak nak bagi taw aku ha??? aku taw pun dari sahabat baik aku... kau taw tak kat sekolah tadi tak tentu arah aku fikir kan kau...aku fikir kan kau marah kan aku kew....rupe-rupenye sakit...patut lah muke kau ketat semacam jew....sumpah memang aku risau bile dak nie cakap kau selesema teruk....kenapa aku lambat taw....lain kali story lah kat aku kau sakit kew...apew kew....ermm.... aku harap2 kau jage kesihatan kau elok-elok...dah lah trial spm dah nak dekat....jangan lupe makan ubat yew...huhuhu...



FIRST LOVE

k, aku nak tanye pendapat korang tetang cinta pertama and terakhir??? bagi korang cinta macam nie wujud tak??? and korang caye tak cinta macam nie....sumpah aku cakap aku memang percayakannye...sebab dah terkena kat aku...padan muke aku...dulu tak caye sangat...dulu bagi aku cinte tu jus macam main-main jew... sekarang baru aku taw betapa hebat nye kuase cinta tersebut.....jujur lah mule-mule aku jus anggap die kawan baik aku jew....tapi bile dah lame-lame tu bertukar lak perasaan aku dari kawan baik kepada suka lak...pas tu dah lame tu baru aku sedar yang aku memang cinta kan die sangat-sangat and kalau boleh tak nak kehilangan die pun....yang pelik tu ex-boyfriend aku dulu pun aku tak cinta mcam nie sangat....tapi ngan die nie pelik lah....entah macam mane lak perasaan cinta tu boleh terbit... betul lah kate orang cinta itu buta....tak mengenal sape pun orang yang dicintai...walaupun die nie ala-ala skema jew....tapi aku tetap suke die..... sampai kan setiap mase asyik teringat kan die jew.... budak laki hensem macam mane pun kan depan aku dah tak heran dah sebab kat hati aku cume ade die jew....sampai kan aku pandang b*a* cute yang die bagi kat aku tu pun aku leh teringat kan diew....so korang nampak tak betapa kuat nya kuase cinta tu??? kalau boleh ubat lah angau cinta aku nie dah lame aku ubat kan....sakit doh penangan cinta niew...huhuhu.... tapi die pernah story kat aku die adew minat kat sorang budak tapi die usya budak tu lepas spm nanti....sebab die kate die malas nak fikir kan pasal couple wat mase nie...yew lah die kate nak tumpukan kat spm dulu....untung lah sape yang jadi budak tu....aku nie jus boleh berharap jew lah.....kalau dah ditakdirkan aku ngan die jus kawan jew nak wat cam new kan??? ermmm... tapi aku still lagi menunggu sape lah budak yang die nak usya lepas spm tu????ermmmm????cume satu jew aku harap kalau kau terbace lah blog nie aku harap kau tak marah....aku tak kesah kalau kau jus anggap aku nie jus kawan baik jew.... and aku harap sangat kitew akan jadi sahabat baik sampai bile-bile....

No comments:

Post a Comment