.....result semester 1 examination....

antara kertas perikse yg dah dapat



tengok....macam mana lah nak focus study kalau sambil online...      




sekarang nie hati aku dah lega sikit....sebab aku dah dapat beberapa result perikse aku....alhamdullillah....setakat nie semua subjek ade peningkatan.....walaupun add math aku still fail...tapi kalau ikut kan markah nye memang naik lah....almaklumlah budak tak suke add math lah katekan....wat mase nie dapat lah aku kaut 2 sbjek A.... korang jangn gelak lak....sebab kalau ikut kan exam sebelum nie...ermmm...tak yah cakap lah memang teruk.... nasib baik exam kali nie fizik , kimia and lukisan kejuruteraan aku tak fail...sebab selalu nyew subjek tu lah yang selalu fail pun....huhuhu.... tpi aku rase tahun nie mcam cepat jew masa berlalu....tup...tup...lagi 2 bulan nak trial spm....dah lah aku tak wat ulangkaji subjek tahun lepas lagi...ermmm...dah tak leh main2 dah nie.....wat mase nie aku rase nak fikir kan pasal someone pun dah tak ade mase dah.....die pun sibuk ulangkaji jew dah.......wei budak.. aku pun nak wat ulangkaji mcam kau budak....aku tabib ngan kau...bile kau kate dah tak nak main game selalu...memang kau kote kan kate2 kau....kau pun study jew sekarang nie.....k2....aku pun nak berubah...yew lah...gilew tak berubah dah lah spm nie masa depan aku....tak kan nak sia-siakan cam tu jew.......

No comments:

Post a Comment