....cemburu buta....









ermm....ape2 pun aku nak mngaku sesuatu dulu kalau kau terbace blog aku nie....yes...memang betul pun aku cemburu...so what??? biase lah aku nie insan normal gak yang adew perasaan marah, cemburu, cinta....and semua jenis perasaan lah memang patut adew pun kat seorang insan normal.....firstly....aku rase hari nie aku macam orang sewel jew tunggu kau reply msg or call aku....dah lah aku bosan gilew hari nie sebab aku bersendirian jew kat umah hari nie....bertambah bosan lah lagi menunggu kau reply msg aku....tak juga reply....sabar jew lah... and then....disebabkan terlampau rindu and risau kat kau sebab satu hari tak dengar berita....ditambah kan lagi lak kat fb tadi aku chat ngan kau kate kat aku hari nie paling mnyedihkan and hari malang kau....aku sanggup call kau sebab nak tahu story kau....so kau nampak tak...yang aku nie sungguh prihatin and sayang kau....ermm k...aku malu...shitt.. diam lah...huhuhu...ape jiwang sangat aku nie....huhuhu...



ok sambung cer balik....die cakap ary nie malang sebab die terjatuh kat pasar pagi tadi.....huhuhu...kesian lak aku dengar cer diew....pas tu diew bukak cer pasal ex-girlfriend die.....ex die nie kan sepupu die...so die cer lah tadi ex and mak ex die datang umah die tadi...jujur lah aku cakap...mule -mule die bukak cer pasal ex die aku dah cemburu gilew...ye lah ex die kan cun and hot....sape tak cemburu beb....ermmm....yang aku geram tu siap leh story kat aku lagi die borak ngn ex die tu kat ruang tamu umah diew.....hei..hei...kamu....aku cemburu lah doh...pas tu siap leh cer ex die tu start nak rapat ngan die semula....bertambah sakit hati lah aku dengar....ermmm...wahai si die...aku cemburu lah bile kau bukak cer pasal ex kau balik.....tapi siapalah aku kan nak larang kau bukak cer ex kau balik....tak pe lah....demi kau aku sanggup mendengar nye....yang penting kau happy kan....cume satu jew aku nak cakap.....kalau betul kau tak nak die balik jangan lah terlampau layan sangat sebab takut die tersayang kau balik.....sebab die perempuan....aku pun perempuan... so aku sangat memahami perasaan die tu.....so jangan lah mempermainkan perasaan kitorang kaum perempuan nie....ape-ape pun aku happy sangat bile dah dengar suara kau....sebab satu hari ni aku risau bile tak dengar khabar berita kau....so lepas nie ape-ape pun tolong lah reply msg yew.....kelakar lah kau nie adew kew takot nak reply sebab takot aku terasa yang ex kau adew kat umah kau....please lah.... aku masih faham lah hubungan korang...sebab korang stay sepupu kan...so what pe lah kau nak takut cakap yang die adew kat umah kau?? lain kali..ape-ape cer jew kat aku....mungkin aku boleh faham.....huhuhu....


p/s = mood aku time nie bercampur- baur...sebab aku takut sangat kehilangan diew.....

No comments:

Post a Comment