juz suka suki je.....

ermmm....aku rase dah lame giler aku tak update blog aku nie......cory lah....aku buzy giler...ngn tusyen lah.... almaklum lah dak spm....huhuhu.... cory yew blog....k.... aku sebenarnye dalam mood happy giler sekarang nie....yew lah semalam baru jew keluar ngn si dia.....walau pun kitorang juz keluar kat area2 sini jew tapi aku tetap happy.....first time lah katekan keluar ngan die.....ermm....sebenarnye bukan aku keluar ngan die 2 orang jew....huhuhu....sebenarnye ramai lagi....chote, ikhmal,sakinah n geng2 dak 5G pun adew sekali......huhuhu.....  yang paling gembira sekali aku dapat jumpa kawan sekelas aku waktu sekolah rendah dulu....rupa-rupanya atikah tu makwe kepada zulhakim....huhuhu...terkejut zulhakim aku tibe2 peluk makwe die....biase lah dah rindu.....dah lame giler kot tak jumpe...huhuhu.....thanxs yew zul...kalau tak kerna kau aku mungkin tak jumpe atikah lagi...

.....huhuhu....yang paling kelakar tu tak pernah2 aku tngok wayang sampai 2 kali sehari......tapi semalam aku tngok wayang sampai 2 cer.....mle2 kul 12.30 tu kitorang semua tngok cer nur kasih...almak lum lah yang keluar majoriti berpasangan mesti nak tengok cer cinta.....huhuhu.....tapi yang aku geram tu punye lah semngat nak tngok cer nur kasih sebab ingat kan sedap tapi rupe2 nye cam siott jew....bosan lah.....nasib baik ader die dok sebelah...boleh borak ngn dier....huhuhu....sumpah memang bosan giler cer tu....klau tak adew si die borak ngn aku memang dah lame aku tertidor kat panggung tu agak nye....huhuhu....abis je cer kitorang terase lapar lak so pegi makan kat kedai nasik ayam tok wan lak...huhuhu....pas tu si ikhmal ajak g tngok wayang lagi... cer pirates of caribens lak.....huhuhu....memang best giler lah cer tu....kelakar giler....giler tak kitorang tngok wayang sampai 2 kali???...huhuhu....giler kan... angguk lah sikit....huhuhu....tapi memang puas lah keluar....sebab ade si dia kot....tu yang best tu... huhuhu.... wei budak lain kali kiter keluar lagi yew.....apew2 pun cayang sangat kat si dia....huhuhu... =)

nie  adew lah beberape pic yang sempat aku ambik untuk tontonan umum.....huhuhu...pic nie semua tak adew had umur nak tngok pun....huhuhu...




cute tak kitorang???  



nyum...nyum...best nye....huhuhu...



sepadan tak diorang???



atok n irzaq....tngah tunggu nasi ayam....



amboi.....suke nye diew.... :)



ehem-ehem....huhuhu....



no komen....huhuhu...



bajet nyew 2 orang nie.... posing tak ingt orang...huhuhu...




chote....rapat nye...huhuhu...



sweet tak???

No comments:

Post a Comment