Harry Potter (last episod)

last episod


Assalamualaikum semua....mesti adew diantare rakan-rakan blogger yang minat ngan cer Harry Potter kan... and mesti adew diantara korang yang mngikuti cerita Harry Potter sejak dari siri yang first dulu...senang cer dari siri die lahir dulu lah....hahaha.....termasuk lah aku gak....tapi dulu mane lah pandai pegi tngok wayang bagai nie....dulu dok umah tngok dvd jew.....almaklum lah zaman kegelapan lah  dulu.....panggung wayang pun tak kenal...huhuhu...k2...mule lah tu aku nak merepek tu....sory yew.....ermm...aku post pasal harry potter nie bukan ape...saje je nak story ngan korang dengan bangge nye aku dah pegi tngok dah cer harry potter yang last episod nie....aku cakap rugi woohh sapew yang tak pegi tngok...yang last episod nie memang gempak gile lah....jalan cerite nye dari pade awal sampai habis memang tak bosan....tapi seingat aku semua cer harry potter yang aku tengok mane adew yang bosan...hahahaha....tapi yang last episod nie memang rase cam tak puas jew tengok.....tapi aku tak suke  satu jew dalam cer nie....kenapa ending die harry potter pegi patah kan kayu magis sulung tu....nape tak bagi kat aku jew....hahaha...(mula lah tu nak wat lawak).....aku suke part last sekali tu time harry nak pegi antar anak die kat stesen kereta api sebab anak die dapat masuk sekolah mgis tu paling sweet lah...sebab bak kate kawan aku si shasha tu....nape anak harry lagi ensem dari bapak die waktu kecik....hahaha...lawak tul lah kawan aku tu.....tapi yang best nye segala persoalan aku selama nie terjawab jugak bile tngok cer yang last nie..contoh nye baru aku tahu misteri di sebalik kisah sedih harry dan hubung kaitannya dengan beberapa pensyarahnya juga turut dirungkai.. ermm tak lupa jugak part bagi sedih bagi aku time die imbas kembali kisah percintaan profesor severus snape ngan ibu harry potter memang nak ngis wooo......tapi yang penting memang best lah cer nie...memang aku bagi 10 bintang lah......so kepada sapa-sapa yang lum pegi tngok tu pegi lah tngok cepat...kalau tak rugi woo.......terima kasih kat sahabat aku shasha sebab sanggup teman aku pegi tngok cer nie...kalau nak pegi sorang lah...alamat nye memang tak pegi tangok lah....

No comments:

Post a Comment