surat tawaran dah diterima??

ok...firstly aku still terkejut nie....surat tawaran dari mkm aku baru jew dapat??? whats?? aku diterima ke MKM (maktab koperasi malaysia) ok aku rasa aku baru jew buat post pasal mkm tu minggu lepas...tup..tup.. hari nie dah dapat surat tawaran tu...ok aku nak pegi ke tak ha???...mestilah aku pegi.... giler lah kalau aku tolak...sebab bukan aku sorang jew yang dapat.....geng2 aku semua dapat gak iaitu pain,ziha,ayie,iqbal,ikhmal, any yang penting my loving iaitu si irzaq pun dapat gak...hahaha....maksudnya kalau jadi lah 7 orang daripada sekolah aku lah akan masuk ke maktab tu....amboi meriah lah maktab tu ngan geng-geng aku dari batu kikir ....hahaha....ok ...pendaftaran die tak lama lgi pun...lagi seminggu lebih jew lagi kowt dari sekarang...OMG....mampus jugak aku nak wat persiapan nak beli barang lagi....nak wat medical chechkup lagi..nak itu...nak ini...ishh sempat kew lagi nie???hahaha..ok lah bye...


tunggu kedatangan aku !!! hahaha...

No comments:

Post a Comment