6 bulan dah tak update blog??

firstly...aku nak minta maaf kan rakan-rakan blogger aku sebab last aku update blog nie ialah pada bulan 12 tahun lepas....hahahaha..lama kan saya tak update??bukan kata dah berhabuk blog nie dah bersawang pun dah...maaf yew blog sebab saya dah abaikan awak...cehcehceh...hahaha....apa-apa pun aku sekarang tengah busy and penig kepala kemana kah hala tuju aku nak sambung belajar lepas nie?? banya tawaran yang aku dapat  tapi semua eah dari college swasta lah nampak eah?? cehh...ingat aku kaya sangat kew ha?? wat masa nie aku tertarik lak ngan satu maktab nie iaitu Maktab koperasi malaysia nie...nak taw kenapa aku terarik ngan maktab nie??? sebab my soulmate pun mohon  masuk kat situ gak...hahaha..ok2 lupakan pasal beliau sekejap...sebenarnya aku minat nak masuk kat situ sebab maktab tersebut setelah aku siasat and aku research dari sumber-sumber yang boleh dipercayai maktab nie menyediakan peluang pekerjaan yang cerah kepada sesiapa yang memasukinya....so wat pe lagi kan nak mohon college yang belum tentu menjaminkan pekerjaan tu kan??? hahaha....tapi aku sebenarnya masih ragu-ragu lagi nie sebab nie lah pertama kali aku dengar tentang maktab nie....macam tak popular jew...tapi you all tak popular pun maktab nie bawah kementerian KPDNKK taw?? kelaz gitu bawah kementerian perdagangan dalam negeri lagi tu...hahaha..ape2 jew lah...aku harap permohononan aku masuk disitu diterima....kalau tak dapat mahu menangis jugak aku...hahahaha....





No comments:

Post a Comment