permulaan minggu yg mnyedihkan.....

abai kan gambar nie..... :(

bru ary isnin dh mcam2 bende yang mnyakitkan aty aku berlaku....semua nk wat aku marah jew.......agak2 lah wei.....aku x pernah carik pasal ngn ko knape ko carik pasal ngn aku......ingat aku heran  kew ko nak bertruh pasal abng form 6 tu semua......adew aku kesah ke....abis tu nape ko buruk kn name aku ngn name munirah lak....ko yang dah wat salah jngn nak babit kn orang lain lak dlam hal ko.......nk tduh aku ngn munirah heboh kan pasal cerita ko konon....sorry yew ckit.....cik kak oii.....x dew mase ktwang nk wat tu dew....keje bodoh jew tu semua.........hal ko tu memang dah ramai yang taw.....so jngan nk tuduh ktwang macam2 lak......sepatut nye ko kene tnye kwan baik ko jugak lah......sebab setahu aku die pun bnyak jugak taw pasal cer ko nie...so x geti2 nk tnye kwan ko cik I**** tu.........aku rase die yang heboh g jual cer ko nie semua.......so jngan nk salah kn ktwang lak......aku memang marah gilah kat ko nie......adew kew tduh aku sebar kan dekat klaz 5B.....AGAK2 LAH BAI..... aku kenal pun dak klaz tu.......fuck you........x pasal2 name ktwang buruk lak angkara ko........aku taw lah ko memang dah lame x suke ngan aku.......dri thun lepas lagi ko carik pasal ngan aku......... sampai kan dalam bas pun ko nak kutuk2 aku....ko jangan ingat aku dah lupe kan kisah ko kutuk2 aku tu....... suke aty jew nk kutuk orang gemuk semua......aku nk tnye lek ko slim sngat kew???? sampai kan jam tangan aku warne pink pun nak kutuk2.....suke aty aku lah nk pakai jam warne ape.....aku ade mintak duit kat ko kew bli jam tngan  aku tu.....aku rase x dew pulak....so jngan nk mnyibuk pasal orang ok.......pe fikir aku dah lupe tu semua kew.....sorry ckit yew sekali orang tu carik pasal ngn aku smpai bile2 aku ingt taw.........wahai cik kak oi......klo aku nk kutuk ko bile2 mase aku leh kutuk taw.....fikir aku x taw lah rahsie family ko tu...semua dalam kocek bju aku je lah.......tpi aku nie x lah sekejam ko pun.....aku  taw mengaib kan orang tu dosa.....so aku tak akan pernah lah nk membalas lek segala perbuatan ko tu semua........so klo ko terbace  lah nie semua....aku harap sangat ko bersih kan lek name aku n munirah lek.......tak pasal2 munirah pun terbabit same......pade hal die tak pernah wat salah pun ngan ko...... tpi aku rase ko bace kew nie semua yang aku tlis nie????sebab aku rase x mungkin kot.....sebab ko kan x minat dalam IT nie semua....(bahase lebih sopan dari kuno)........sebab ko fb pun x dew......so x yah lah nk berlagak sngat ngn aku........k lah mlas nk komen pasal ko nie bnyak2.......mmbuang mase jew......kbai.....

No comments:

Post a Comment