my kazen.....

awin
aku ema n apiz
nyibuk jew apiz niew.....
bjet encem lah.....
....wekkk....
control macho knon....
jelingan mnjew aziq....
p lah lu syapiq......
diew....pun nk sibuk posing....
aku rse antare aziq ngn syapiq encem lgi aziq.....
...huhuhu..
jngn mrah  syapiq... :)
1 family....
dwang niew adik beradik taw.....
pew lah kerjew dak 2 owang niew
 asyik nk brposing jew....
mkew x mndi lgi..... :)
dwang sbnarnyew x nk tngap gmbr....
aku x fham lah npew dak bangah
niew tunjuk sudu tu????
cewah.....
napew cimi berangan nk jdi bapak kew???
cimi.....
x yah lh gurau ngn aziq....
jelous aku...
aziq aku jew yg punyew..... :)
rumah sedare aku......
sempat gak posing dlm kereta.....
aku x taw lah npew aku wat tngn cm tu???
syok sendiri siottt......
wekkkk..... :)
bajet encem lah.....
poyo giler.....
poyow sungguh si apiz niew.....
ko posing cmnew pun ttap x encem..... :)
abng n adik....

No comments:

Post a Comment