HKP....

nie acik yg duk kat sebelah katil mak aku......
korang perasan x ibu jari acik tu berbalut????
ibu jari acik tu klo x elok luke nyew lagi akn bkal dpotong....
ermmm...kesian acik niew.....
keadaan kat wad 8.....
wad mak aku.....
ayam masak kari.....
yg aku beli dkntin ospital....
sedap taw.....

ary tu mak aku telah dmsukkan ke ospital......mak aku dmsukkan kew wad 8.....mle2 mak aku dapat bilik first class kat wad 8 tu....tpi mak aku x nk....mak aku ktew nnti bosan duk bilik cm tu....mak aku mntak tukar kt tmpat dlam wad yg ramai2 tu......ishhh mak aku niew kn best klo duk bilik tu.....ermmmm tpi nk wat cm new dah mak aku niew skew brcmpur ngn orang.....mak aku niew jnis skew brkwan.....so mmng x than lah diew klo duk bilik wad tu sorang2......so aku lah yg kene jge mak aku kt wad......aku ckp kt korang aku rase sapew yg x than tngok luka x yah lah ngadew2 msuk wad 8 tu....sbb wad 8 tu wad untuk pesakit kencing manis....so pesakit yg nk kene potong kaki kew or yg luke truk exsiden kew semua diew msukkn kew wad 8.....kirew wad 8 niew mnyeram kn lah kpde sesiapew yg tkut tngok luka or darah.....nsib baik aku berani tngok tu semua.......boring giler lah aku duk kat wad tu.....rase cam aku lak yg sakit....huhuhuhu...korang nk taw x pew kerjew aku kt ospital tu???? kerjew aku asyik pg kedai serbaneka kat ospital tu jew....aku rase sepanjang 5 ary aku kat situ mju prniagaan serbaneka tu...mane kn tidak sehari aku rase dkat 10 ringgit duit aku abis kt kedai tu jew.....entah pew2 yg aku bli pun aku x taw....aku rase majalah semua aku beli....mjalah wanita yg x pernah aku beli tu pun aku beli.....bapak boros aku....niew semua gare2 aku bosan lah sbb x taw nk wat apew lagi......kerjew yg x brfaedah lain yg aku wat adew lah tngkap gambar.....aku rase nurse kt wad 8 tu mesti pelik sbb aku asyik tangkap gmbar jew....msti dwang fkir aku gayat brgambar kot...huhuhu.....pas tu aku on9.....tu jew lah kerjew aku spnjang 5 ary kt ospital tu.....tpi aku ckp kt korang mmng sakit semua badan aku tidur kt kerusi jew.... ye lah nk g tdur kat surau dah penuh lak owang lain tdur so aku tidur kat kerusi jew lah.......x pew lah demi untk mnkjagew mak aku yg sakit aku snggup....cewah...... niew adew lah bberapew picture yg sempat aku ambil gare2 aku ngah bosan giler.....


klo korang nk taw niew gmbar aku dkat2 ngn bilik mayat taw.....
belakang aku tu bilik x -ray....
bosan giler....
tingtong aku dbuat nyew.....
tngah lepak kt depan wad bersalin.......
ngah edit gambar....
sjew jew wat rajin sbb x taw nk wat pew lagi.....
sempat gak sepupu aku 2 orang niew berposing.....
dik awin ngn kak miera......
wktu niew sbnarnye nk g kntin ospital.......
smpt gak brposing...... :)
tngok mak aku tu borak jew......
mak aku yg duk katil belah kanan tu.....
korang mesti pelik kn napew mkew aku cm nie???
mkew niew trhasil d sbb kan aku letih + ngantuk + x cukup tidur + boring
= so terhasil lah mkew aku yg bak katew abng aku mkew mntak penyepak.... :)
apew lah aku niew nurse nk ambik tekanan darah mak aku pun aku nk tangkap......
nsib baik nurse nie x perasan aku tangkap gambar diew.......  :)

No comments:

Post a Comment